מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

הזמנות

הזמנות

כיצד מבצעים הזמנה באתר?
כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור 'התחברות' או כניסה כאורח (מצד ימין), להזין את פרטי פרופיל משתמש - מייל וסיסמה. בהמשך, כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות לבחור את הפריטים וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום של 25 ש״ח) ושיטת תשלום - וזהו זה. החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן בכתובת המייל שהוזנה בפרטי ההרשמה לאתר מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו וכן את כל פרטי המעקב. איזה כיף!
צריך להירשם לאתר כדי להזמין ממנו?
ניתן לבצע הזמנה ללא רישום לאתר, אלא כאורח באתר. עם זאת, כדאי לבצע רישום לאתר על מנת שכל פרטי ההזמנות ישמרו באיזור האישי ויהיה נוח יותר לבצע שינויים או לעקוב אחר סטטוס ההזמנות.
איך יודעים שהקנייה הסתיימה בהצלחה?
בסיום תהליך הקנייה יישלח מייל עם אישור הרכישה ומספר ההזמנה שלך. בנוסף אפשר תמיד לבדוק את סטטוס ההזמנה בחשבון האישי תחת "האזור האישי".
לא קיבלתי אישור על ההזמנה שלי, מה עושים?
לכל הזמנה שמתבצעת באתר סטימצקי מתקבל אישור הזמנה למיל, לפעמים מגיע לתיקיית קידום או מכירות או ספאם , מומלץ לחפש את המילה סטימצקי בחיפוש בהודעות הנכנסות. אם עדיין לא מוצאים אנא פנו אלינו ב-"צור קשר " באתר
האם ניתן לבצע הזמנה מהאתר ולשלוח אותה לכתובת אחרת (כמתנה)?
בוודאי! במעמד התשלום ניתן לבחור כתובת חדשה למשלוח.
קיבלתי הודעת SMS כי הטיפול בהזמנה שלי הושלם בסטימצקי, והועבר לחברת השליחויות , מתי אני צפוי לקבל את המשלוח?
חברת השליחויות פועלת בהתאם למספר ימי העסקים שנקבעו ועודכנו בעת הרכישה . יש להמתין לגמר ימי העסקים. במידה וחל עיכוב ניתן לפנות לשירות הלקוחות
כיצד ניתן לבצע שינויים בהזמנה קיימת?
ניתן לבצע שינויים בהזמנה או לבטלה תוך עשרים דקות מביצוע ההזמנה. לאחר מכן יש לפנותלשירות הלקוחות
האם קיימת רכישה טלפונית דרך אתר האינטרנט?
לא ניתן לבצע רכישות טלפוניות מהאתר. ניתן לבצע רכישה טלפונית דרך החנויות.

סגור
Loading
Go back to %1