שירות לקוחות

מייל:service@steimatzky.co.il

טלפון :1-700-70-66-00

פקס: 03-5796833

שעות פעילות שירות הלקוחות: ימים א'-ה' בשעות 09:30-16:30. (ללא שישי, שבת, ערבי חג, חגים, וימי שבתון)

איך קונים באתר סטימצקי :

  1. חפשו את הפריטים שבהם אתם מעוניינים באמצעות מנוע החיפוש של האתר, או באמצעות גלישה במבצעים ובקטגוריות השונות. בכל עמוד של פריט, וגם בעמוד תוצאות החיפוש, מופיע כפתור "הוסף לסל הקניות", שלחיצה עליו תוסיף את הפריט המבוקש לסל הקניות שלכם.
  2. אחרי הוספת פריט לסל, באפשרותכם לסיים את הקנייה או להמשיך לגלוש באתר ולהוסיף לסל פריטים נוספים.
  3. כדי לסיים את הליך הרכישה ובמידה והנכם לקוח חדש, יש לבצע רישום ראשוני באתר. במידה והנכם לקוח ותיק – הזינו את שם המשתמש והסיסמה שהזנתם כאשר נרשמתם לאתר, לאחר מכן וודאו כי פרטיכם עדכניים, שמות הפריטים, כמויות וסוג המשלוח אכן נכונים . הזינו את פרטי התשלום - סוג כרטיס האשראי, מספרו ותוקפו.
  4. בעת מילוי פרטיכם האישיים חשוב לציין את שם היישוב מתוך הרשימה או לבחור ב"יישוב אחר" ולהוסיף את היישוב שלכם, במידה והישוב אינו מופיע ברשימה. כמו כן אנא דאגו למלא טלפון זמין ליצירת קשר במידת הצורך.
    שימו לב:
    - למזמינים למקום העבודה - אנא ציינו את שם בית העסק, כדי למנוע בלבול בדואר.
    - למזמינים לחו"ל- יש להקפיד לבחור את סוג המשלוח: "דואר חו"ל".
  5. כדי לסיים את תהליך הרכישה, לחצו על הכפתור "לתשלום" שבתחתית העמוד. לאחר מכן תועברו לעמוד שבו אישור על ביצוע הרכישה, וכן מספר ההזמנה שזה עתה ביצעתם.

במידה ולא התקבלה מספר הזמנה בדוא"ל, ניתן לפנות לצוות שירות הלקוחות של סטימצקי, אשר ישמח לעזור לכם עם כל שאלה או בעיה.