מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
שיווק דיגיטלי Converted
1

שיווק דיגיטלי Converted

  • גב
    כשהמותגים הגדולים בעולם רוצים לחדד את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלהם, הם מתקשרים לניל הוין – אסטרטג המדידה הראשי בגוגל ועמית בכיר בבית הספר וורטון למנהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה. בספרו הראשון מ
    ציע הוין כללים פשוטים ומבוססי מחקר למציאת הלקוחות הכי טובים ולפיתוח מערכות יחסים לאורך זמן.

    תחת הלחץ לספק תוצאות מהירות ומול התחרות האימתנית בשוק, אנשי שיווק רבים ממשיכים להשתמש בשלל שיטות לא בדוקות של שיווק דיגיטלי, המכלות שעות רבות של עבודה ואינספור ניסויים, ואינן ממצות את הפוטנציאל הגלום במאגרי הנתונים. ובסופו של דבר, אנשי השיווק האלה רואים את המתחרים שלהם מזנקים קדימה ועוקפים אותם.

    אבל מה יקרה אם תבנו עסק על בסיס טיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלכם ותשתמשו בנתונים כדי להבין מי הם, מה הם צריכים, ואיפה אפשר למצוא עוד לקוחות כמוהם? זה אפשרי. אתם תשאירו את המתחרים שלכם מאחור עם כל הנתונים והחשיבה שלהם לטווח קצר.

    בספר הזה תלמדו כיצד:
    • להבין מהו ערכה האמיתי של כל מערכת יחסים
    • לנהל שיחה עמוקה ומתמשכת עם הלקוחות הכי טובים שלכם
    • לשאול את השאלות הנכונות כדי לחזות את צורכי הלקוחות
    • למצוא עוד לקוחות מצוינים

    ניל הוין עבד כאנליסט, חוקר, ממציא ומרצה. הוא היה שותף להצלחות מסחררות ולכישלונות יקרים להחריד במרדף אחר בניית מערכות יחסים עמידות עם לקוחות באמצעות מדיה דיגיטלית. הוא היה אחד מאותם מנהלים שאמרו לכולם להיות יותר ”מבוססי נתונים”. כאסטרטג המדידה הראשי בגוגל, ניל הוביל יותר מ־2,500 שיתופי פעולה עם המפרסמים הגדולים בעולם. עבודתו עזרה לחברות הללו לרכוש מיליוני לקוחות, לשפר את שיעורי ההמרה שלהן ביותר מ־400 אחוזים ולייצר תוספת הכנסות של מיליארדי דולרים. הוא בוגר אוניברסיטת פרדו ואוניברסיטת קליפורניה. בשנת 2018 חזר ניל לאקדמיה כעמית בכיר בבית הספר וורטון למנהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה. זהו ספרו הראשון.

    ”ספר חובה. שילוב מושלם בין עצות מעשיות לחזון.”
    – מייקל קלארק, מנהל תחום ניהול מוצר ב-Shopify

    שבחים לדש
    ”מדריך שטח שימושי שילמד אתכם לעודד התנהגות צרכנית רצויה אונליין.”
    – ג’יי בר, מחבר Youtility, רב המכר של The New York Times

    ”Converted הוא לא עוד טקסט עמום על ’המהפכה הדיגיטלית’. הוא מסביר כיצד לקבל החלטות שיווקיות טובות יותר. מומלץ לכל מי שרוצים להתחיל להרוויח מההשקעה העצומה בנתונים.”
    – פרנק וי סספדס, בית הספר למנהל עסקים בהרווארד, מחבר הספר Sales Management That Works
  • שם: שיווק דיגיטלי Converted
  • מחבר: ניל הוין
  • שפה: Hebrew
  • תחום: ניהול ושיווק
  • תת תחום: ניהול ושיווק
  • מק״ט: 013621491
קרא עוד
ספר דיגיטלי
29 ש"ח
בתוקף עד 30/09/2024
מחיר מוצר 29.00 ₪ מחיר רגיל 59.00 ₪
ספר מודפס
בתוקף עד 03/11/2024
מחיר מוצר 94.40 ₪ מחיר רגיל 118.00 ₪
מועדון: 88.50 ₪
שליחת ספר דיגיטלי כמתנה

זה הזמן להיות חברים!
מצטרפים למועדון סטימצקי ב 34.9 ש״ח ונהנים מיד מכל ההטבות
מתנת הצטרפות למימוש בחנות בחודש העוקב *בכפוף לתקנון שפע הנחות
ומבצעים יחודיים
הטבת יום הולדת
שווה במיוחד!
זה הזמן להיות חברים!
מצטרפים למועדון סטימצקי ב 34.9 ש״ח ונהנים מיד מכל ההטבות
מתנת הצטרפות למימוש בחנות בחודש העוקב *בכפוף לתקנון שפע הנחות
ומבצעים יחודיים
הטבת יום הולדת
שווה במיוחד!
בקשתך התקבלה
חברי מועדון נהנים מהטבות בלעדיות באתר
היי %firstname%,
כחבר/ת מועדון תוכל/י להנות מהטבות יום הולדת 10% הנחה!! כולל כפל מבצעים
הטבות מחכות לך בסל
*בכפוף לתקנון
איזה כיף שאנחנו חברים! חבר מועדון נהנה מהטבות בלעדיות
זה הזמן להיות חברים!
הצטרפו למועדון החברים של סטימצקי ותיהנו ממגון הטבות
מתנת הצטרפות למימוש בחנות בחודש העוקב *בכפוף לתקנון שפע הנחות
ומבצעים יחודיים
הטבת יום הולדת
שווה במיוחד!
זה הזמן להיות חברים!
הצטרפו למועדון החברים של סטימצקי ותיהנו ממגון הטבות
מתנת הצטרפות למימוש בחנות בחודש העוקב *בכפוף לתקנון שפע הנחות
ומבצעים יחודיים
הטבת יום הולדת
שווה במיוחד!
זה הזמן להיות חברים!
הצטרפו למועדון החברים של סטימצקי ותיהנו ממגון הטבות
מתנת הצטרפות למימוש בחנות בחודש העוקב *בכפוף לתקנון שפע הנחות
ומבצעים יחודיים
הטבת יום הולדת
שווה במיוחד!


סגור
Loading
Go back to %1