שאלות ותשובות

שאלות ותשובות באתר:

  • האם החנויות פעילות לרגע זה?

    חלק מהחנויות פעילות, ניתן להתעדכן בעמוד הסניפים שלנו באתר .
  • ניסיתי להזמין פריט שנמצא בסניפים ולא מצאתי אותו באתר?

    כנראה שהמוצר אזל מהמלאי. ניתן לשלוח לנו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר כדי לבדוק מלאי לספר מסוים. 
  • מהו משך האספקה לסניפים?

    הרשת מתחייבת לספק את ההזמנה עד 14 יום מרגע חיוב ההזמנה אל נקודות האיסוף המבוקשת. 
  • האם אתר סטימצקי הינו אתר מאובטח ובטוח לרכישה?

    כן, אתר סטימצקי מאובטח בתקן PCI : טרנזילה, המאשרת שמערכת הסליקה עומדת בתקן אבטחה PCI DSS level-1. עמידה בתקן אבטחה PCI הוא תנאי הכרחי לקבלת אישור מחברות האשראי לסליקה באינטרנט. עקב כך,לקוחות טרנזילה נהנים מאישור קל ומהיר יותר של חברות האשראי לסליקה באינטרנט. בנוסף, ניתן לרכוש באתר באמצעות חשבון PAY-PAL.
  • האם מחיר הספרים באתר זהה למחיר בחנויות?

    האתר מציע ללקוחותיו מוצרים בהנחות אטרקטיביות. מבצעי המועדון זהים ברוב המקרים באתר ובסניפים, אך עם זאת ישנן הטבות יחודיות למוצרים באתר והטבות יחודיות למוצרים בסניפים. 
  • תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?

    לאחר הטיפול בהזמנה: חבילה הנשלחת דרך הסניפים תגיע ליעדה בתוך 1-7 ימי עבודה (לא פעיל בימי הקורונה), בהתאם להמצאות הפריט במלאי. חבילה הנשלחת ברשות הדואר, תגיע ליעדה בתוך 3-14 ימי עבודה מיום הוצאת ההזמנה – תלוי בזמני דואר ישראל. - חבילה הנשלחת באמצעות שירות שליחים, תגיע ליעדה בתוך 10 ימי עבודה מיום הוצאת ההזמנה (לא כולל ימי שישי, שבת וחגים). - חבילה הנשלחת לחו"ל בדואר, תגיע ליעדה בתוך 21 יום מיום הוצאת ההזמנה (לא כולל ימי שישי, שבת וחגים). 
  • מהן מדיניות המשלוחים באתר?

    באתר קיימות מספר אפשרויות למשלוח הזמנתך
    1. דואר רשום– שירות זה ניתן באמצעות דואר ישראל, בתחומי ישראל בלבד. (3-14 ימי עסקים). - לא קיים בגלל משבר הקורונה.
    2. שירות שליחים עד בית הלקוח (עד 10 ימי עסקים).
    3. דואר חו"ל (בדואר אויר) - 30 ש''ח לכל פריט (עד 21 ימי עסקים). - לא קיים בגלל משבר הקורונה.
    4. איסוף עצמי מסניפי הרשת - ללא עלות (1-7 ימי עסקים)  - לא קיים בגלל משבר הקורונה.
  • מהו מצב סטטוס הזמנתי?

    לאחר ביצוע הרכישה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע, באמצעות כניסה ל'חשבון שלי' (באמצעות הקלקה על שם הלקוח בחלק השמאלי עליון של המסך). בתוך 'ההזמנות שלי' ניתן לצפות בכל ההזמנות שביצעת ובסטטוס ההזמנה. 
  • האם ניתן לרכוש פריטים באתר ולאסוף אותם מאחד מסניפי סטימצקי?

    כמובן, אנו מאפשרים איסוף עצמי מכל סניפי הרשת (מלבד סניפי נתב"ג וירידים). ניתן לבחור את הסניף ממנו תרצו לאסוף את החבילה כבר במעמד התשלום. 
  • האם ניתן להשתמש בתלושי שי של סטימצקי לקניה באתר?

    לצערנו, לא ניתן לעשות זאת. תלושי שי, תוי קניה, נקודות, כרטיסי מתנה טעונים ותעודות זיכוי למינהן לא תקפות לאתר. 
  • האם ניתן להשתמש בכרטיס חבר/ארגון המורים באתר? (כרטיס צהוב)

    לצערנו, לא ניתן לעשות זאת.
  • האם ניתן לשלם במזומן ?

    לא, התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות חשבון PAYPAL בלבד.
  • האם ניתן לבצע החלפות לפריטים שרכשתי?

    כמובן שניתן לבצע החלפות לפריטים שנרכשו באתר בכפוף למדיניות ההחלפות ברשת. זאת בתנאי שמצורף פתק החלפה או בהצגת אישור ההזמנה. יש לוודא שהפריט נמצא באריזתו המקורית ואינו נפגם. 
  • מהי מדיניות התשלומים באתר?

    מדיניות התשלומים לרכישה בכרטיס אשראי באתר: בקניה של 200 ₪ ומעלה – 2 תשלומים. בקניה של 300 ₪ ומעלה – 3 תשלומים. בקנייה של 400 ₪ ומעלה – 4 תשלומים
  • חיוב ההזמנה באתר

    החיוב מתבצע אך ורק לאחר שליחת המוצר ללקוח. החיוב אינו מתבצע באופן מיידי עם ביצוע ההזמנה, לצורך ביצוע בדיקת מלאי. 
  • מהו סל הקניות?

    סל הקניות מאפשר לכם לרכז במקום אחד את כל הפריטים שבהם אתם מעוניינים מרחבי האתר: ספרים בעברית ובלועזית, קלטות וידאו ו-DVD, דיסקים, תוכנות, משחקים וכו'. כדי להוסיף פריט לסל הקניות, פשוט גלשו באתר ולחצו על הכפתור "הוסף לסל", הנמצא מעל כל פריט. בכל ראש דף באתר, מצד שמאל, תוכלו לראות תמיד כמה פריטים יש ב"סל הקניות" שלכם. כדי להיכנס ל"סל הקניות", לחצו על כפתור "לסל הקניות".