מוצא המותגים

ריס אל ולורה

לצערנו לא ניתן לספק פריט זה כרגע.
לבדיקה נוספת, תוכל לפנות לשירות הלקוחות כאן

מה שעשה צ'ארלס דרווין לביולוגיה
אל ולורה ריס עושים למיתוג
בספרם החדש והמרתק, מוצא המותגים, לוקחים אל ולורה ריס את הרעיות המהפכני של דרווין על האבולוציה ומיישמים אותו על תהליך המיתוג. התוצאה היא אסטרטגיה חדשה, יעילה ומרשימה , ליצירת מוצרים חדשניים ולבניית מותגים מצליחים, שיובילו אתכם להשגת הצלחה עסקית.
אל ולורה ריס מסבירים כיצד התנאים המשתנים בשוק יוצרים אינספור הזדמנויות לבניית מותגים וליצירת הון. אבל הזדמנויות אלה אינו נמצאות היכן שמרבית האנשים והחברות מחפשים אותן- בהתכנסות של קטגוריות קימות כגון הטלוויזיה והמחשב, הטלפון הסוללרי והאינטרנט.
ההזדמנויות מצוינות דווקא בכיוון המנוגד- בהסתעפות. המחברים מאמצים את מסקנתו המריקה של דרווין, שמינים חדשים צצים מתוך הסתעפותם של מינים קיימים ומשרטטים אסטרטגיה יעילה ליצירת מותג מצליח והחדרתו לשוק.
המוצא המותגים תלמדו כיצד:
· להפריד ולמשול
· לנצל מוקדי הסתעפות
· להשתמש בתיאוריות של הישרדות הראשונים והישרדות השניים.
· לתרום למטרתכם את כוחו של הגיזום.
אל ולורה ריס הוציאו מתחת ידם את הספר המושלם בנושא המיתוג, כשהם מתבססים על מחקרים מאירי עיניים בנושא מוצרי התכנסות שנכשלו, וכנגדם סיפורו הצחה כובשים של מוצרים שעשו חיל הודות להסתעפות. מוצא המותגים ילמד אתכם באופן מעמיק כיצד לבנות מותג מנצח שיוביל אתכם להצלחה בעולם המיתוג רב הסיכונים.
אל ריס ובתו- שותפתו לורה ריס, הם מיועצי השיווק הנודעים ביותר בעולם. החברה שהוקמה באטלנטה, ריס וריס יועצת לרבות מחברת פורטון 500, השניים מחברי רב המכר 22 חוקי הברזל הגדול של בניית מותג ושקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור (שניהם בהוצאת מטר).
מחיר קטלוגי 95.00 ₪
מחיר באתר 80 .75
חברי מועדון צוברים 4.04 נקודות בקנית מוצר זה!
+ -

לצערנו לא ניתן לספק פריט זה כרגע.
לבדיקה נוספת, תוכל לפנות לשירות הלקוחות כאן

כתוב את חוות הדעת שלך

איך תדרג מוצר זה?

שם:
מוצא המותגים
מחבר:
ריס אל ולורה
כריכה:
קשה
שפה:
עברית
מק"ט:
013620529
מוציא לאור/ספק:
מטר