אומנות שימור הלקוחות

אומנות שימור הלקוחות

יפעת ברעם

אנו חיים בתקופה של מהפכה. העולם הטכנולוגי המתקדם משנה לגמרי את התפיסה הצרכנית של מוצר או שירות. הצרכן כלקוח מחפש רק דבר אחד: את החוויה הרגשית הנובעת משימוש במוצרים שאותם רכש.
יפעת שוברת מיתוס ומעבירה את כובד המשקל העסקי מרדיפה יקרה אחר לקוחות חדשים אל העצמה של הלקוחות הקיימים.
יפעת מביאה בשורה גדולה לעולם העסקי. לא עוד השקעות ענק בשיווק ובמכירות כדי להשיג לקוח חדש, אלא לספק חוויה נתפסת חיובית אצל לקוח קיים ובכך הוא יהיה שגריר נאמן וישתמש בערוץ השיווקי של "מפה לאוזן" כדי להביא לקוחות חדשים לעסק.
צעד אחר צעד יפעת שוזרת ורוקמת את המכלול השלם של שירות הלקוחות ומאירה בפני הקורא את הנקודות החשובות שהופכות כל עסק רגיל לעסק משגשג, ומסבירה כיצד לשמור על מערכת יחסים חיובית עם הלקוחות וליצור קהילה אוהדת שתתמוך ושתחזק את העסק.
קרא עוד... הצג פחות...
מחיר קטלוגי 80.00 ₪
מחיר באתר 72 .00
+ -
שם:
אומנות שימור הלקוחות
מחבר:
יפעת ברעם
כריכה:
רכה
שפה:
עברית
מק"ט:
011050608
מוציא לאור/ספק:
מדיה 10
ביקורות

כתוב את חוות הדעת שלך

איך תדרג מוצר זה?