נתניהו בית ספר לשיווק פוליטי

נתניהו בית ספר לשיווק פוליטי

ד"ר לשם ברוך

"תיעוד מעמיק ומרתק, החושף את השפנים בכובעו של הקוסם נתניהו" (פרופ' גבי וימן)
בנימין נתניהו נבחר ארבע פעמים לראשות הממשלה והוא מכהן בתפקיד זה יותר מאשר כל ראש ממשלה אחר במדינת ישראל, לבד מדוד בן גוריון. אם עדיין ימשיך בתפקידו גם בשנת 2018, הוא יחלוף גם על פניו של ראש הממשלה הראשון במספר הימים שבהם שימש בתפקיד.
כיצד הוא מצליח לעשות זאת? כיצד התמודד, לכל אורך דרכו הפוליטית, עם משברים רבים ומול עמדה עוינת של התקשורת? הספר מבהיר את תופעת נתניהו באמצעות ניתוח מקצועי ותוך הסברת שיטות הקמפיין האמריקניות שנתניהו ייבא לישראל, ואשר שינו לעד את פניו של השיווק הפוליטי בארץ ואולי גם את פניה של המדינה.
בעזרת יועצי התקשורת, שעבדו עם נתניהו במשך השנים, מאפשר הספר הצצה נדירה אל המטבח הפוליטי-תקשורתי שלו. הוא חושף כיצד נולדו וגובשו האסטרטגיות והטקטיקות שבהן השתמש נתניהו במערכות הבחירות השונות, וכיצד סייעו השיטות הללו להשגת נצחונותיו, אך במקביל תרמו גם לכשלונותיו.
* *
"ספר זה הוא תיעוד מעמיק ומרתק, החושף את השפנים בכובעו של הקוסם נתניהו ואת סודות הצלחתו התקשורתית. הספר מוביל אותנו דרך מערכות הבחירות שבהן התמודד נתניהו וגם כשל בחלקן. הוא מסתיים בהסתבכויות הקשות של נתניהו, של משפחתו ושל מקורביו, המציבים אתגר תקשורתי קשה לקוסם הוותיק".
פרופ' גבי וימן, החוג לתקשורת, אוניברסיטת חיפה.

"ספר חובה לכל מי שרוצה להבין כיצד נתניהו שולט בפוליטיקה הישראלית שנים כה רבות. הספר גדוש במידע עובדתי ופרשני על כל מהלכי השיווק הפוליטי העוצמתי של הפוליטיקאי הבולט ביותר של מדינת ישראל כיום".
טל שניידר, כתבת מדינית ופוליטית, גלובס״

"ספר מרתק המציג באופן חווייתי את הקסם שמאחורי יצירת תדמיתו של נתניהו. קריאת חובה למי שמבקש להבין את 'תופעת ביבי' וכיצד נוצרה, כסיפור הצלחה בפוליטיקה הישראלית".
משה דיין, נשיא איגוד יועצי תקשורת ויחסי ציבור בישראל
קרא עוד... הצג פחות...
במחיר מיוחד לחברי מועדון
מחיר קטלוגי 118.00 ₪
מחיר באתר 106 .20
במחיר מיוחד לחברי מועדון
94 .40 לחברי מועדון
+ -
שם:
נתניהו בית ספר לשיווק פוליטי
מחבר:
ד"ר לשם ברוך
כריכה:
רכה
שפה:
עברית
מק"ט:
013621079
מוציא לאור/ספק:
מטר
ביקורות

כתוב את חוות הדעת שלך

איך תדרג מוצר זה?